塑晦既望

阳光开朗大男孩. gif
Boulevard Of Broken Dreams - Green Day

          我要问一个问题。。。我的模型到手了,但是他的膝盖并不能弯啊。。。我又不好使劲掰。。。有没有人买了可动模的,求解!!!!!

          歌词有改动,根据阿卡姆改编的,任何奇怪的翻译……原谅意译党的文科生吧【。

          有没有大大拿这首剪一个阿卡姆骑士!!!!

          我那么的祈求你找到我,你的身边却已没有我的位置什么的……

          歌词参见B站AV1800026,本命都是这种类型么……

I walk a lonely road我走在孤独的路上

The only one that I have ever known那条我唯一记得的路上

Don't know where it goes我不知道我将到达何地

But it's home to me and I walk alone但我知道它通向我的家,我独自前行

I walk this empty street我走这条无人的路上

On the Boulevard of Broken Dreams走在信仰破碎的路上

Where the city sleeps整个城市开始下坠

and I'm the only one and I walk alone只有我醒着,仍然试图回家

I walk alone我独自前行

I walk alone我独自前行

I walk alone我独自前行
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me只有我的影子依然陪伴着我

My shallow heart's the only thing that's beating只有我虚弱的心脏还在跳动

Sometimes I wish someone out there will find me我坚信你能终找到我

'Till then I walk alone在此之前我将一直走下去

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, ah,ah-ah,Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line我直步向前

That divides me somewhere in my mind在天空沉沦的那刻

On the border line在边界线上

Of the edge and where I walk alone在那我曾孤独地坚持

Read between the lines深刻的意义难以捉摸

What's fucked up and everything's alright一切对与错是如此的混乱

Check my vital signs我检查了一下我的脉搏

To know I'm still alive and I walk alone我还活着,依然孤独前行

I walk alone我孤独前行

I walk alone我孤独前行

I walk alone我孤独前行

I walk alone我孤独前行

My shadow's the only one that walks beside me我的影子竟是唯一陪伴我的那个

My shallow heart's the only thing that's beating为何我的心脏还在坚持跳动

Sometimes I wish someone out there will find me我希望有人什么时候能发现我

'Till then I walk alone而不是一个人走下去

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, ah,ah-ahAh-ah, Ah-ah

I walk alone我孤独前行

I walk alone我孤独前行

I walk this empty street我走在没有人的路上

On the Boulevard of Broken Dreams走在我破碎的心上

Where the city sleeps整个世界陷入永夜

and I'm the only one and I walk alone而我是唯一清醒的人,不知归处

My shadow's the only one that walks beside me陪伴着我的只有过去的阴影

My shallow heart's the only thing that's beating我的虚弱的心脏竟还在跳动

Sometimes I wish someone out there will find me有时我希望有人能发现我

'Till then I walk alone不然我只有一个人走下去

评论

热度(7)